Servicii de inchiriere si mentenanta echipamente IT

In mediul de afaceri actual, foarte multe companii OPTEAZA pentru reducerea costurilor. In acest sens, companiile doresc optimizarea costurilor, cautand solutii cat mai fiabile din punct de vedere financiar, evitand in acest fel blocarea de capital.

Pentru o adaptare usoara si eficienta venim in intampinarea dumneavoastra cu propunerea noastra : INCHIRIEREA echipamentelor IT performante. Gama variata de produse puse la dispozitia clientilor nostri, in configuratii diverse, face din noi partenerul ideal pentru compania dumneavoastra.

De ce diverse configuratii ? Nimanui nu-i place sa fie conditionat de o anume configuratie. Va oferim flexibilitate in alegerea produsului dorit. Venim in intampinarea clientilor cu o gama larga de produse, astfel incat fiecare partener sa poata inchiria brandul si configuratia dorita.

Echipamentele noastre sunt refurbished sau second hand (in functie de stocuri) si provin de la BRAND-URI DE TOP (Dell, Hp, Lenovo, Fujitsu, Samsung, Brother, Lexmark, Kyocera etc.). Ce ne recomada? Portofoliu, stocuri si preturi atractive. Mai multe informatii despre noi puteti afla in clipul de prezentare.

Echipamente IT - Interlink Computer Shop

1. Avantajele inchirierii?

Inchirierea evita blocarea de capital. Acest lucru este deosebit de important pentru companiile care au nevoie sa isi mentina lichiditatea, la un nivel ridicat pentru a face fata cerintelor pietei. Apeland la INCHIRIERE companiile nu isi blocheaza capitalurile, cash flow-ul nu este afectat, iar bugetarea este simplificata, chiria fiind constanta pe toata perioada contractuala.

  • Sistemele PC si notebook-urile se vor livra in perfecta stare de functionare, cu licente preinstalate si gata pentru a fi utilizate.
  • Inchirierea unui echipament de birou - cea mai buna solutie pentru acoperirea necesitatilor de: Printare, Copiere, trimitere de Fax-uri, Scanare locala sau catre o adresa de email.
  • Activitatea de printing si copiere este aproape indispensabila pentru buna functionare a oricarei companii, indiferent de marime. Noi va putem ajuta.

2. Abonamente Mentenanta si Informatii despre ele

Daca sunteti beneficiarul unui Contract de Service si Mentenanta, atunci livrarea, instalarea si configurarea echipamentelor achizitionate se va face de catre specialistii nostri (Bucuresti si Ilfov). In plus, garantia oferita de noi, in acesta situatie, implica preluarea de catre noi a echipamentelor, doar in urma unui simplu telefon.

Abonament Mentenanta Hardware si Software Sisteme PC

Interventia la sesizarea clientului se asigura de persoana de service a executantului in urma sesizarii, in timpul de lucru normal (luni-vineri,intre orele 10-18).

Abonament Mentenanta Imprimante si Multifunctionale

Interventia la sesizarea clientului se asigura de persoana de service a executantului in urma sesizarii, in timpul de lucru normal (luni-vineri,intre orele 10-18).

Ziua de inchiriere este considerata zi calendaristica inclusiv zilele de Sambata, Duminica si Sarbatori legale.

Cere Oferta
Drept de autor © 1997 Calculatoare Refurbished