Receptie Marfa

Orice cumparator are dreptul de a anunta in scris S.C. Interlink Group S.R.L. ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 60 zile lucratoare de la primirea produsului ( 14 Zile conform OG 34/2014 art 9) sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea in acest termen ( 14 Zile conform OG 34/2014 art 9) a produsului se face prin completarea CERERII DE RETUR.

In acest caz, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care furnizorul accepta sa suporte acele costuri.

Consumatorul este responsabil de diminuarea valorii produsului rezultata din manipularea acestora, caracteristicilor si functionarii produselor.

Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor pentru care a fost facuta proba ori instalare software ( programe licentiate) si au fost ridicate de catre cumparator direct de la sediul nostru.

Pentru orice astfel de cerere/notificare trebuie sa completati formularul prezent la urmatoarea adresa https://www.interlink.ro/formular-cerere-retur


Orice reclamatie legata de neconformitati ale produsului (produsul este primit defect, deteriorat, ati primit un alt produs fata de cel comandat, etc.) se va lua in considerare doar daca este facuta in termen de maxim 14 zile de la primirea comenzii. In caz contrar, reclamatia nu se va lua in considerare. 



Procedura de receptie marfa INTERLINK GROUP


Exista situatii in care din cauza transportului deficitar , a curierului sau a manipularii marfii , produsul comandat de dumneavoastra sa sufere deteriorari

In acest caz, coletul devine NECONFORM


Ce inseamna colet NECONFORM:


• Prezinta urme de lovituri cutia ( cutia revine usor la forma initiala dar ramane vizibila lovitura)

• Prezinta urme de umezeala

• Are cartonul rupt, strivit

• Prezinta urme de sigiliu taiat , desfacut ( mai ales in cazul Bonusurilor)


Procedura receptie marfa clienti

Aveti obligatia ca la receptia marfii sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului sau transportatorului.


CURIER (NEMO , FAN , GLS, SAMEDAY)

Pentru orice neregula din cele sesizate mai sus, trebuie sa urmati pasii de mai jos:

• Sa sesizati firma Intelink in prezenta curierului

• Sa refuzati coletul ( mentionati pe awb motivul refuzului)

• Sa treceti pe AWB – COLET DETERIORAT

• Sa verificati inainte de a semna AWB-UL numarul de colete trecut pe AWB, sa fie EGAL cu cel receptionat fizic.

• Orice colet lipsa trebuie mentionat pe AWB-UL de primire

ATENTIE: Orice sesizare / mentiune facuta trebuie sa fie facuta atat pe exemplarul care ramane la curier, cat si pe exemplarul dumneavoastra!

In caz contrar sesizarea NU este valabila.

Drept de autor © 1997 Calculatoare Refurbished