Mega Sale

Informații Transport

 S.C. Interlink Group S.R.L. asigură transportul în orice colț al țării, în termen de 2-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, indiferent de distanță. În prezent colaborăm cu firmele de curierat rapid: GLS, Nemo Express. 

  

 Transportul poate fi: 

  

 GRATUIT - în cazul în care comanda dumneavostră depășește suma de 150 LEI. 

  

SUPORTAT DE CLIENT - în cazul în care comanda dumneavoastră nu depășește suma de 150 LEI sau dacă achiziționați produse din categoria Pachete IT sau produse "Speciale". Suma de plata a transportului, in acest caz, este de 25 de lei.


Plata transportului pentru produsele trimise în garanție va fi suportată de către Client - Dus și de către Interlink – întors.

Pentru returul produselor grad B, se platesc taxele de curierat dus-intors 25+25 lei.


OBSERVATIE :  In cazul comenzilor unde se refuză coletul fără un motiv bine întemeiat și de comun acord acceptat, plata transportului dus-întors va fi suportată de către client (50 de lei).

  


Procedura de receptie marfa INTERLINK GROUP


Exista situatii in care din cauza transportului deficitar , a curierului sau a manipularii marfii , produsul comandat de dumneavoastra sa sufere deteriorari

In acest caz acest colet devine NECONFORM


Ce inseamna colet NECONFORM:


• Prezinta urme de lovituri cutia ( cutia revine usor la forma initiala dar ramane vizibila lovitura)

• Prezinta urme de umezeala

• Are cartonul rupt, strivit

• Prezinta urme de sigiliu taiat , desfacut ( mai ales in cazul Bonusurilor)


Procedura receptie marfa clienti

Aveti obligatia ca la receptia marfii sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului sau transportatorului


CURIER (NEMO , FAN , GLS, SAMEDAY)

Pentru orice neregula din cele sesizate mai sus trebuie sa urmati pasii de mai jos:

• Sa sesizati firma Intelink in prezenta curierului

• Sa refuzati coletul ( mentionati pe awb motivul refuzului)

• Sa treceti pe AWB – COLET DETERIORAT

• Sa verificati inainte de a semna AWB-UL numarul de colete trecut pe AWB, sa fie EGAL cu cel receptionat fizic.

• Orice colet lipsa trebuie mentionat pe AWB-UL de primire

ATENTIE: Orice sesizare / mentiune facuta trebuie sa fie facuta atat pe exemplarul care ramane la curier, cat si pe exemplarul tau!

In caz contrar sesizarea NU este valabila


Primești ofertele speciale direct pe adresa ta de e-mail!

Drept de autor © 1997 Calculatoare Refurbished